Stanisław Heller Stanisław Heller
1895
BLOG

Podziękowanie

Stanisław Heller Stanisław Heller Rozmaitości Obserwuj notkę 9


Zacni Czytelnicy!

 

Pragnę gorąco podziękować za wszystko, co nastąpiło, za wszystko, co się dzieje i dziać będzie w następstwie mojej prośby, jaką do Was złożyłem. Aktualnie mój stan zdrowia polega na tym, że z jednej strony mój organizm fizjologicznie wyłącza się z bytu, ale jednocześnie świadomość moja stara się jeszcze trwać. Ponieważ całe moje życie polegało na świadomości twórczego istnienia, w tym świecie uparcie pozostaję. Kiedy uzyskuję spokój od dręczącego bólu, analizuję wszystko, co zrobiłem, dostrzegam nawet źle umiejscowione znaki interpunkcyjne, ale i także całe zdania zawierające sądy, których dostrzegam możliwość precyzyjniejszego wyrażenia. Skutkiem powyższego z pomocą córki spisuję to, co już normalnie nie byłbym zdolny czynić mechanicznie na klawiaturze. W stosownym czasie córka zda sprawozdanie z ostatnich dni mojej obecności w nauce. Chcę się zwrócić do wszystkich tych, którzy pracują twórczo na polu zbieżnym do mojego dorobku, ale i do tych, którzy będą stawali przed wyborem tematów magisterskich i habilitacyjnych. Mój portal i moje blogi salonowe oraz 2 książki łącznie pochłonęły kilkadziesiąt tysięcy złotych wydatków czynionych latami. Nie miałem tylko tego szczęścia, aby oficjalne środowisko naukowe dopuściło moje wyniki badawcze do statusu materiałów zalecanych studiowaniu sposobu uwolnienia współczesnego przyrodoznawstwa od poszatkowania ontologicznego. Dla szukających wewnętrznej harmonii między światem fizyki, a światem świadomości, poświęcony był mój wysiłek, który chciałbym, aby wysoce się spłacał poszukującym rzetelnych materiałów źródłowych.

 

Stanisław Heller

Sądzę,że akurat w moim przypadku mam wszystkie cechy zodiakalnej Wagi.Jednak z małym wyjątkiem: nie znoszę stanów chwiejnych, ani w nauce, ani w przyjaźni. Mój blog uzupełniający:"Między Bogiem a prawdą".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości